ثاراللهیان

هیئت ثارالله تویسرکان

ثاراللهیان

هیئت ثارالله تویسرکان

ثاراللهیان

هرنفس درزندگی،درلحظه تقدیم جان/یاثارالله وَبنَ الثاره،ذکرثاراللهیان

بایگانی
آخرین نظرات

هیئت ثارالله تویسرکان

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۴۵ ب.ظ



مراسم هفتگی هیئت ثارالله شبهای جمعه ساعت20:30

مکان:شهرک قائم،میدان نماز،مسجد قائم

شرح برنامه:قرائت قرآن وزیارت عاشورا،پخش کلیپ،سخنرانی،مرثیه ثرایی

*لطفا بادرج نظرات ارزشمند خود مارادر مدیریت وبلاگ هیئت یاری نمایید*
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۸
خادم الحسین (ع)

نظرات  (۵)

۲۵ فروردين ۹۳ ، ۰۲:۲۸ وبلاگ مداح اهلبیت کربلایی کریم عبدالملکی
ضمن عرض سلام و خداقوت.
اجرتون با حضرت زهرا (س) . انشاالله یه روز توفیق داشته باشیم بیایم تویسرکان مراسمتون شرکت کنیم .
درصورت امکان از وبلاگ مداح اهلبیت کربلایی کریم عبدالملکی دیدن بفرمائید و ما رو لینک کنید .
التماس دعا
http://k-karim.blogfa.com


سلام خسته نباشید من وحید الوندی هستم از بچه های تویسرکان و الان ساکن تهران شغل من طراحی سایت است و برای بچه های تویسرکان هم چندتا طراحی سایت انجام دادم

خواستم بهت اطلاع بدم اگر تمایل به داشتن یک وب سایت کامل و پیشرفته را داری میتونی با من ارتباط برقرار کنی و راجب کارمون صحبت کنیم

تلفن من
09307408480

نمونه کارهای سایت هایی که برای هیئت های تویسرکان طراحی کردم
www.samen8.ir
www.fadakie.com
www.babollah.ir

با سلام و عرض ادب و احترام
لطفا ما را به وبلاگ خود اضافه نمایید
با تشکر
kqeh.blogfa.com
۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۰۳ یاور نماز(سجاد ترکاشوند)
سلام.امیدوارم که حالتون خوب باشه.وبلاگ بسیار ارزشمندی دارید...
منتظر حضور گرم شما در وبلاگ(نماز،ابراز عشق با خدا)هستم.
اللهم عجل لولیک الفرج[گل][گل]
۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۰:۲۰ طراحی سایت
وبلاگ خوبی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی